HTML

Diéta és fitness

Bizonyára sokan kutatják a végleges fogyás titkát, és az egészséges életét, pláne azért, mert Magyarországon rengetegen halnak meg szív-és érrendszeri betegségekben, amely a rossz étkezés és a mozgásszegény életmód következménye. Nem elhanyagolható szempont a külső megjelenés sem. Bizonyára tudjátok, néhány kiló minusz az önbizalmunkon látszik meg először. A blogban tippek, trükkök, receptek találhatók, de nem mellőzöm a személyes hangvételt sem, hiszen én is bejárom azt az utat, amit oly sokan mások. Remélem, segítségetekre lehetek egy boldogabb, és fittebb élethez vezető úton. Mindenkinek sok sikert kívánok!
Partnerek: http://www.hellovideo.hu
http://www.lilliput.hu - napi kvíz
Aktuális nyereményjátékok gyűjteménye - webnyeremeny.hu
Biztosítás
CASCO
Kötelező
Szálláshelyek
Hotelek, utazás
Horvátország
Repülőjegyek

Egészséges élet, könnyed fogyás

2008.11.04. 20:45 Sophia Soldier

Sikerek

Címkék: sport evés gasztro egészség receptek fogyókúra diéta fogyás fitnesz fitt recept fitness joghurt mozgás gasztroblog fittség pozitív hozzáállás édesítő egészséges étkezés lowcarb

Noha még csak egy hete áldozom az egészséges életmód oltárán, már sikerült két kg-t fogynom, és ha hiszitek, ha nem, nem mondtam le semmiről. Mindent ettem, amit megkívántam, megfelelő mennyiségben és időben. Persze igen erőteljes az egészséges, diétás ételek túlsúlya, és a mozgást sem hagyom ki a mindennapjaimból. Bár a mai nap rohanós, legyünk kész gyorsan mindennel jellegű nap, mikor semmire nincs időm, igyekszem magamnak csinálni. Hál' Isten, még sikerülhet egy frissítő sétát beiktatnom, egész jó ötlet.

Fontos, hogy az étkezés összhangban legyen a mozgással. Hiszen nulla sport őrült koplalás satnya testhez vezet, de a sok evés, sok sport együtt nulla eredményhez. Egy idő után nem érezzük a diétát rossznak. Egy hét telt el életmódváltásom óta, és biztos vagyok benne, hogy ezek az ételek stabilizálták a vércukorszintem. Talán Ti is ismeritek a folyamatot. Ha elfogyasztatok valami lisztest vagy cukrost, a vércukorszintetek rohamosan megnő, mondjuk úgy, szénhidráttal sokkoltátok a rendszert. Aztán hirtelen le is esik, ami újabb éhséghez vezet, igen hamar, és akkor újra eszel, már benne is vagy az ördögi körforgásban. Így lesz az ember kettes típusú diabéteszes is, kikészíti a hasnyálmirigyét ezekkel a "sokkokkal". De ha választasz egy kímélő, nevezzük nevén a gyereket, alacsony GI-jű ételt, akkor szép lassan emeli meg a vércukorszinted, tovább érzed magad jóllakottnak, és később kívánsz ételt. Persze nem minden alacsonyabb GI-jű étel jó. Durumlisztből készült tésztát ehetsz, de nem érdemes. Teljeskiőrlésű lisztből készült tésztát néha be lehet iktatni, hogy ezirányű éhséged csillapíthasd.

Na de, ma sem maradtok ám le a finomságokról, és én sem. Mivel bűnözni támadt kedvem, választom az egészségesebb formáját. Lowcarb málnafagyi...már is jól hangzik.:)

Hozzávalók:

2 csésze fagyasztott málna
édesítő
1,5 evőkanál natúr joghurt

(ízlés szerint mandulaaroma)

 

Elkészítés: 

A fagyasztott málnára kanalazd rá a joghurtot, és add hozzá az édesítőszert (plusz a mandulaaromát, ha erre vágysz). Az egészet merülőmixerrel pépesítsd össze, és már kész is. A tetejére is jöhet néhány szem málna. Nagyon-nagyon finom.

 

 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dietaesfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr18750063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.