HTML

Diéta és fitness

Bizonyára sokan kutatják a végleges fogyás titkát, és az egészséges életét, pláne azért, mert Magyarországon rengetegen halnak meg szív-és érrendszeri betegségekben, amely a rossz étkezés és a mozgásszegény életmód következménye. Nem elhanyagolható szempont a külső megjelenés sem. Bizonyára tudjátok, néhány kiló minusz az önbizalmunkon látszik meg először. A blogban tippek, trükkök, receptek találhatók, de nem mellőzöm a személyes hangvételt sem, hiszen én is bejárom azt az utat, amit oly sokan mások. Remélem, segítségetekre lehetek egy boldogabb, és fittebb élethez vezető úton. Mindenkinek sok sikert kívánok!
Partnerek: http://www.hellovideo.hu
http://www.lilliput.hu - napi kvíz
Aktuális nyereményjátékok gyűjteménye - webnyeremeny.hu
Biztosítás
CASCO
Kötelező
Szálláshelyek
Hotelek, utazás
Horvátország
Repülőjegyek

Egészséges élet, könnyed fogyás

2008.11.30. 08:44 Sophia Soldier

Mozzarellás paradicsomsaláta

Címkék: sport egészség receptek diéta fitt recept fitness fittség súlycsökkenés zöld tea lowcarb anti candida mozzarellás paradicsomsaláta alacsony vérnyomás

Jó reggelt mindenkinek! Ma korai entry-t láthattok tőlem, mivel már 6-kor ébren voltam. Elmentem biciklizni is, egészen 7 óráig róttam a kilómétereket, és jól eső fáradtsággal értem haza. Utána pedig tökéletesen tanácstalan voltam, hogy mit is kellene ma enni, de aztán rájöttem, hogy brokkoli maradt még, úgyhogy azt ebédre teljeskiőrlésű lisztbe panírozom majd(isteni, próbáljátok ki, és roppant kímélő), meg update zsemlemorzsába(de aki franciásan szereti, az utóbbit elhagyhatja).
De mivel nem csak ebéd van a világon, hanem reggeli is, és ez sokkal koraibb, ezért reggelire gyorsan összedobtam egy kis mozzarellás paradicsomsalátát. Gondolom egy-két ember fogja is most a fejét, hogy hogy lehet ilyet enni reggelire. Hál' Isten, nekem világ életemben kevés volt a gyomorsavam, tehát sosem küzdöttem savtúltengéssel. Van, hogy csak úgy megiszom 2-3 dl citromlét, mert kívánom. Szóval, aki nagyon savas, annak reggelre ezt csak olyan módon javaslom, hogy tegye rá egy szelet pirítósra, mondanom sem kell, legyen a kenyér teljesőrlésű vagy graham. Így finomat is eszik, de a kellemetlen tüneteket megelőzi.
Ez olyan recept, ami könnyen és gyorsan elkészül, és finom.

Hozzávalók:
3 nagyobb paradicsom
1 mozzarella sajt
bazsalikomlevelek
só, bors
ecet
olívaolaj

Elkészítés:
A paradicsomot vágd kis szeletekre, a mozarellát szintén. Sózd, borsozd őket, majd fektesd el egy tálon a bazsalikomlevelekkel együtt. Öntözd meg olívaolajjal, és ecettel (de ez utóbbival bánj óvatosan). Ha igazán intenzív ízt akarsz, folpackozd le, és tedd 10-15 percre a hűtőbe.

Én emellé a reggeli mellé zöldteát fogyasztottam, kávé helyett. Igen, a kávéról kezdek lassan, de biztosan leszokni. Már régen nem vagyok függő, de néha még egy-egy pohárral megiszom. A zöld tea jótékony hatását szerintem nagyon sokan ismeritek. Zsíroldó hatását sok-sok klinikai vizsgálat igazolja, a főétkezések után érdemes fogyasztani, ez havonta minimum 1-2 kg súlycsökkenéssel jár.

Nekem azért "kellett" kávét innom világ életemben, mert alacsony a vérnyomásom, és nagy melegben, vagy erős fizikai igénybevétel hatására kávé nélkül rosszul szoktam lenni. Az erek kitágulnak, a vérnyomás méginkább lecsökken, és a szervezet vészreakciója, hogy minden vért a szív felé koncentrál, a fejből meg kimegy. Ilyenkor szoktunk elájulni. Volt már benne részem, ezért is kerestem egy alternatív megoldást, ami egészséges, de a vérnyomásomat is szinten tartja. A zöld tea pont ilyen volt, hiszen a koffein is több benne, mint a kávéban, de fokozatosan oldódik ki, és nem okoz gyomorpanaszokat. Érdemes kipróbálni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dietaesfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr16795728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása