HTML

Diéta és fitness

Bizonyára sokan kutatják a végleges fogyás titkát, és az egészséges életét, pláne azért, mert Magyarországon rengetegen halnak meg szív-és érrendszeri betegségekben, amely a rossz étkezés és a mozgásszegény életmód következménye. Nem elhanyagolható szempont a külső megjelenés sem. Bizonyára tudjátok, néhány kiló minusz az önbizalmunkon látszik meg először. A blogban tippek, trükkök, receptek találhatók, de nem mellőzöm a személyes hangvételt sem, hiszen én is bejárom azt az utat, amit oly sokan mások. Remélem, segítségetekre lehetek egy boldogabb, és fittebb élethez vezető úton. Mindenkinek sok sikert kívánok!
Partnerek: http://www.hellovideo.hu
http://www.lilliput.hu - napi kvíz
Aktuális nyereményjátékok gyűjteménye - webnyeremeny.hu
Biztosítás
CASCO
Kötelező
Szálláshelyek
Hotelek, utazás
Horvátország
Repülőjegyek

Egészséges élet, könnyed fogyás

2008.12.26. 16:13 Sophia Soldier

Narancsos almaleves

Címkék: gasztro egészség receptek fogyókúra diéta fogyás recept gasztroblog fittség édesítő egészséges étkezés lowcarb narancsos almaleves

Itt az ünnepi mizéria vége. Bizonyára sokan fullig telt gyomorral, meg vagy 15 csepp Cholagol, vagy pár szem Dipankrin társaságában ültök a képernyő előtt. Nem, nem bántok senkit, hiszen ez az időszak erről szól. Kissé mégis fricskának érzem, hogy az ünnepek alatt sikerült 3 kg-tól megszabadulnom szenvedés nélkül, sőt, néhány pohár alkohol is lecsúszott, ami nem tesz jót az idomoknak... ennek ellenére fogytam.
Hogy hogyan? A titkom roppant egyszerű. Semmit nem ettem, ami fehér lisztet, vagy finomított cukrot tartalmazott volna(kivéve pár pohár krémlikőrt). Ellenben teljesőrlésű kenyérrel és gyümölcsökkel kezdtem a napot, ebédre finom húsokat ettem savanyúsággal, vacsira pedig egy könnyű salátát. A köztes étkezéseim javarészt gyümölcsökből álltak. Nem olyan ördöngős. Bűnözni meg bűnöztem Norbi szaloncukorral. Ja, és a páromtól megkaptam Norbi új könyvét is. Nem gúnynak szánta, csak régen vágytam már rá. A családtól pedig kaptam egy klassz gyümölcscentrifugát, hogy egyre több dolog szóljon az egészségről.
Az ünnep alatt többek között készítettem egy isteni narancsos almalevest, aminek a receptjét szeretném veletek megosztani. Édesen krémes, nagyon laktató, és tökéletesen lowcarb. Ami pedig a legjobb benne, kedvedre variálhatod, majd meglátod hogyan.

Hozzávalók:
2 alma
2 narancs
1 evőkanál keményítő
4 dl tej
édesítő
citromlé

Elkészítés:
Pucold meg az almákat, vágd kis darabokra, locsold le citromlével (hogy ne barnuljon meg), majd tedd fel főni, pont annyi vízbe, ami az almát ellepi. Közben egy másik tálban keverd ki az 1 ek. keményítőt a 4 dl tejjel. Ha az alma felforrt, óvatosan adagold a tejes keveréket a fazékba, keverd össze, tégy hozzá édesítőt, majd főzd még kicsit(kb. 2 perc). Vedd le a tűzről, ha lehűlt, csorgasd bele a 2 narancs levét. A zseniális ebben a receptben az, hogy tálalhatod így is, de ha még krémesebb ízélményre vágysz, pépesítheted botmixerrel. Én erre esküszöm. Díszítheted narancshéjjal, ez csak még kívánatosabbá teszi. Jó étvágyat!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dietaesfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr76842711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása