HTML

Diéta és fitness

Bizonyára sokan kutatják a végleges fogyás titkát, és az egészséges életét, pláne azért, mert Magyarországon rengetegen halnak meg szív-és érrendszeri betegségekben, amely a rossz étkezés és a mozgásszegény életmód következménye. Nem elhanyagolható szempont a külső megjelenés sem. Bizonyára tudjátok, néhány kiló minusz az önbizalmunkon látszik meg először. A blogban tippek, trükkök, receptek találhatók, de nem mellőzöm a személyes hangvételt sem, hiszen én is bejárom azt az utat, amit oly sokan mások. Remélem, segítségetekre lehetek egy boldogabb, és fittebb élethez vezető úton. Mindenkinek sok sikert kívánok!
Partnerek: http://www.hellovideo.hu
http://www.lilliput.hu - napi kvíz
Aktuális nyereményjátékok gyűjteménye - webnyeremeny.hu
Biztosítás
CASCO
Kötelező
Szálláshelyek
Hotelek, utazás
Horvátország
Repülőjegyek

Egészséges élet, könnyed fogyás

2008.11.06. 21:06 Sophia Soldier

Egyre jobb

Címkék: evés gasztro egészség fogyókúra diéta fogyás főzés fitnesz fitt recept fitness mozgás gasztroblog fittség light pozitív hozzáállás paradicsomleves egészséges étkezés lowcarb

 

Jó egészségesebbnek, fittebbnek és frissebbnek lenni. Határozottan ezt állíthatom. Boldogsággal tölt el, hogy már nincs is kedvem falni. Csak az első néhány nap a nehéz a diéta-vagy mondjuk úgy, életmódrendszer elkezdésénél. Utána minden sokkal könnyebb. És ha valaki felhagy az egészséges étkezéssel-bár ne így legyen-,akkor sem hízik könnyen és gyorsan vissza. Én pl. egy jó diéta után 2 és fél évig tartottam a súlyom, noha összezabáltam mindenféle szemetet.

A lényeg, hogy csak a cukrot, és lisztet ill. az ezzel készült dolgokat kell elhagynunk. Persze ésszerűek és mértéktartóak legyünk. A mustárokban alig van cukor, bátran használhatjuk, de pl. egy ketchup esetén már érdemesebb a light formát választani. Annyi meg annyi lehetőségünk van finomakat enni! Levesek, saláták, köretek, húsok, desszertek! Napi 5-ször, de ehetjük akár ugyanazt is, nem kell ezerfélét főzni. Én mindig addig eszek egy kaját, amíg van. És ha elfogy, főzök újat. Ezzel is elkerülhető az egyhangúság. Meg persze hogyha egy kis sportot boldogsághormonként az életünkbe csempészünk. Apró dolgoktól lesz szép a nagy egész. Én minden reggel kocsival indultam el itthonról, és azzal is jöttem haza, de egy ideje biciklivel járok, és higgyétek el, tökéletesen kicserélődtem! Javaslom, hogy mindenki váltson egy kicsit. Ne csak a diéta miatt, önmaga miatt is!

De a mai meglepetés sem marad el. Paradicsomleves, ami talán unalmasnak tűnik, de elkészítve megörvendezteti majd az ízlelőbimbóitokat!

Hozzávalók: 

(4 adaghoz) 1 liter friss paradicsomhús (esetleg konzerv, cukrozatlan)
1/2 l paradicsomlé
1/2 l húsleves (leveskockából is jó)
10-15 friss bazsalikomlevél
1 dl tejföl
5 dkg vaj

 

Elkészítés: 

Forrald fel a paradicsomhúst, a paradicsomlevet és a levest. Add hozzá a bazsalikomot, és pürésítsd turmixgépben, vagy botmixerrel. Tedd vissza főni, add hozzá a tejfölt és a vajat, forrald össze. Tálald bazsalikomlevéllel.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dietaesfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr29754738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.