HTML

Diéta és fitness

Bizonyára sokan kutatják a végleges fogyás titkát, és az egészséges életét, pláne azért, mert Magyarországon rengetegen halnak meg szív-és érrendszeri betegségekben, amely a rossz étkezés és a mozgásszegény életmód következménye. Nem elhanyagolható szempont a külső megjelenés sem. Bizonyára tudjátok, néhány kiló minusz az önbizalmunkon látszik meg először. A blogban tippek, trükkök, receptek találhatók, de nem mellőzöm a személyes hangvételt sem, hiszen én is bejárom azt az utat, amit oly sokan mások. Remélem, segítségetekre lehetek egy boldogabb, és fittebb élethez vezető úton. Mindenkinek sok sikert kívánok!
Partnerek: http://www.hellovideo.hu
http://www.lilliput.hu - napi kvíz
Aktuális nyereményjátékok gyűjteménye - webnyeremeny.hu
Biztosítás
CASCO
Kötelező
Szálláshelyek
Hotelek, utazás
Horvátország
Repülőjegyek

Egészséges élet, könnyed fogyás

2008.11.26. 20:48 Sophia Soldier

Olaszos töltött cukkini

Címkék: evés gasztro egészség fogyókúra diéta fogyás fitnesz fitt recept fitness étkezés gasztroblog fittség egészséges étkezés lowcarb olaszos töltött cukkini

Ne haragudjatok, hogy nem vagyok túlságosan aktív, de a szoros időbeosztásom nem nagyon engedi meg. Főzni sem nagyon, ezért nem találkozhattok receptekkel, de megígértem, hogy ma már muszáj alakítanom valamit, így is tettem. Egyébként ha tudom, hogy rohanós hetem lesz, akkor (ez nem a reklám helye:)) Gastroyal fitt menüt szoktam rendelni. Lowcarb bundázott húsok salátával, kímélő levesek, bevallom, a desszertjeikkel kapcsolatban szkeptikus vagyok, azt még nem kóstoltam, de amúgy minden nagyon finom, klassz, és jól lehet vele lakni. Bár ez emberfüggő.
Azért mondom ezt, mert tegnap éjfélre olvastam el A Titok c. könyvet, bizonyára hallottatok már róla. Valami hasonló, mint az agykontroll, csak egyszerűbbnek tűnik. Van egy fejezet benne a fogyókúrákról is. Röviden arról szól, hogyha fogyni akarunk, akkor el kell űzni a fogyással kapcsolatos gondolatainkat. Meg kell próbálni elégedettnek lenni, és jól érezni magunkat a bőrünkben, és minden alkalommal a vágyott testsúlyt szuggerálni magunkba. Enni pedig élvezettel kell, kiélvezni az ízeket. Hiszitek, nem hiszitek, úgy voltam vele, hogy "na most akkor kipróbálom".
Mondják a nagy fitneszguruk, hogy lassan együnk. Most nem arra figyeltem, hogy lassan egyek, hanem hogy élvezzem a vacsorám. Láss csodát, fél adagtól tele lettem, pedig általában egy tányérral mindenből megeszek. Nem muszáj nekiülni a kajának, csak szeresd, amit eszel. Talán ez a könyv tanítása, és ha hiszel benne, akkor valóra válik.

Minden esetre a könyv előtt is jól haladt a diétám, egyre karcsúbb és csinosabb vagyok, bár bevallom, az utóbbi 1 hétben nem volt időm semmi sportra, kocsival jöttem-mentem, mert ilyen hidegben nem nagyon volt kedvem biciklivel jönni-menni. Holnap viszont-mivel a péntekem szabad lesz-le fogok nézni az edzőterembe, és kiűzök magamból minden feszültséget, sportolok egy hatalmasat. Már előre várom!
Szóval, összességében azt tudom mondani: minden a fejben kezdődik el, a többi már csak finomhangolás.

Ma töltött cukkinit készítettem, olaszos stílusban. Nagyon ízletes és finom lett, illetve roppant könnyű. Egészséges is, és ha marad ki belőle, akkor reggel berakhatod műanyag dobozba, és magaddal viheted a munkahelyedre is. Jó étvágyat hozzá!

Hozzávalók:

4 cukkini
1 fej hagyma
20 dkg gomba
4 db füstli virsli
15 dkg mozarella
1 tojás
4 ek. paradicsompüré
olívaolaj

Elkészítés:
A cukkiniket tisztítsd meg, vágd félbe, a belsejét kapard ki, és tedd félre. A vágási felülettel lefelé tedd egy olívaolajjal kikent tálba, majd előmelegített sütőben süsd 5-10 percig. Közben szeleteld fel a hagymát, melyet a felforrósított olívaolajba dobsz, aztán jöhet hozzá a kis kockákra vágott virsli, a gomba, a paradicsompüré és a cukkini belseje, majd legutoljára a sajt fele, szintén pici kockákra vágva. Utolsóként keverd hozzá a tojást, sózd és borsozd a mixet. A cukkiniket töltsd meg a keverékkel, és a maradék sajtot szintén kockázva dobáld a töltött cukkinik tetejére. Melegen isteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dietaesfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr93790281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása