HTML

Diéta és fitness

Bizonyára sokan kutatják a végleges fogyás titkát, és az egészséges életét, pláne azért, mert Magyarországon rengetegen halnak meg szív-és érrendszeri betegségekben, amely a rossz étkezés és a mozgásszegény életmód következménye. Nem elhanyagolható szempont a külső megjelenés sem. Bizonyára tudjátok, néhány kiló minusz az önbizalmunkon látszik meg először. A blogban tippek, trükkök, receptek találhatók, de nem mellőzöm a személyes hangvételt sem, hiszen én is bejárom azt az utat, amit oly sokan mások. Remélem, segítségetekre lehetek egy boldogabb, és fittebb élethez vezető úton. Mindenkinek sok sikert kívánok!
Partnerek: http://www.hellovideo.hu
http://www.lilliput.hu - napi kvíz
Aktuális nyereményjátékok gyűjteménye - webnyeremeny.hu
Biztosítás
CASCO
Kötelező
Szálláshelyek
Hotelek, utazás
Horvátország
Repülőjegyek

Egészséges élet, könnyed fogyás

2008.12.15. 18:04 Sophia Soldier

Tzaziki saláta

Címkék: evés gasztro egészség receptek fogyókúra diéta fogyás fitt recept étkezés gasztroblog fittség activia egészséges étkezés tzatziki saláta

Már megint el vagyok havazva, és elnézéseteket kérem, de SOS-ben szóltak, hogy ki kell mennem Brüsszelbe, szóval egy jó időt kint töltöttem. Teljesen más jellegűek voltak az ételek, mint itthon, az egyik nap ment is veszettül a hasam tőle.:) Elképesztően fűszertelen minden, de alapvetően megszokható. Ügyeltem arra, hogy "jó" ételeket egyek, az étlapomon általában kagyló, rák, csirkemell vagy saláták szerepeltek. A reggelik svédasztalosak voltak, ott teljesőrlésű műzli volt terítéken, egy kevés édesítős teával. Ilyenkor pedig az ember őrült késztetést érez, hogy halálra egye magát, de meg is lehet állni mindezt. A fogyás az akaraterő igazi próbája, de lehet jókat enni anélkül, hogy az ember éhezne, csak mindent a megfelelő időben és mennyiségben kell fogyasztani, mindig is ennek a híve voltam.
Sajnos most nem eszek sokat (nem is a mennyiségen, inkább az étkezések számán van a hangsúly, ami lehetne több is), nyelni alig bírok, megfáztam Brüsszelben, homloküreggyulladást kaptam, és a torkom is kivan. Pocsék az idő, mindig. Ha mentek, ne felejtsétek a sapkát, sálat, mindent.
Na de a tárgyra térés végett, a mai napon csak egy kis tzatziki salátát dobtam össze, ami finom volt, könnyen is csúszott. Bár nem ettem mellé semmi mást, össz-vissz csak egy kis Activiát, meg egy narancsot egész nap. Pokoli szarul vagyok. Remélem jobb lesz, hamarosan...

A saláta összetevői:

1 nagyobb kígyóuborka
1 pohár sovány tejföl
10-12 cm póréhagyma
4-5 gerezd fokhagyma
1 csokor kapor(ha nem szereted, elhagyható)
só, bors

Elkészítés:

Az uborkát lereszelem, a póréhagymát apróra vágom, és összevegyítve besózom. Állni hagyom, mikor levet eresztett, akkor a levét leöntöm róla. A tejfölt az átnyomott fokhagymával, az apróra vágott kaporral és ízlés szerint borssal összekeverem és beleforgatom az ubit. Általában le szoktam folpackozni és a hűtőbe teszem legalább 15 percre, hogy az ízek összeérjenek.
Jó étvágyat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dietaesfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr38824610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása